Brev:
Hvad med mme i vuggestuen?
11. januar 2012
Alder:
9 mdr.
Hvad med mme i vuggestuen?
Hej Helen.
Ronja starter i vuggestue på mandag (puha) og hun får 2 flasker i døgnet nu.
Den ene ligger før midagslur omkring kl 13... hvad gør jeg med den flaske? Mener du at de skal give den eller??? er ikke så vild med den tanke...
Hun får også en flaske ved putning.
Hun drikker omkring 250 ml hver gang
Hun er 9 1/2 mdr
Kærlig hilsen
Lea